15 Aralık 2008 Pazartesi

Scott USA :)


Ve işte onunda sevgilim geldi :). Ona kavuştuğum için çok mutluyum. İnşallah birlikte çok güzel günler geçireceğiz burada. Her zaman olduğu gibi beni taşıyacak, götürecek uzaklara. Yeni maceralara, hikayelere koşturacak.

Hatta ilk faaliyetimiz 21 Aralık'ta olacak kısmetse. 21 Aralıkta Albany de yarış olduğunu öğrendim. Bugün yarın kaydımı yaptırmayı düşünüyorum ancak ulaşım sorununu hala çözebilmiş değiliz. Araba kiralamayı düşünüyorum ama sürücü sorunuda var. Bakalım halledebilirsek Amerika'daki ilk bisiklet yarışıma katılmış olacağım. Doğrusu oldukça heyecan verici :)

Buradan bu bisikletin taaa buralara kadar gelmesinde büyük emeği geçen takım arkadaşlarım Muammer ve İbrahim'e kucak dolusu sevgilerimi ve teşekkürlerimi iletiyorum. Aynı zamanda o koca kutu ile mücadele edip taa postanelere taşıyan babamında ellerinden öpüyorum.

İnşallah aldığım güzel sonuçları buradan duyurmak nasip olur...

Güzel sonuçlar olmasa bile güzel hikayeler ile döneceğimden emin olabilirsiniz :D. Bu yıl çok renkli geçecek çok... :D

3 yorum:

Unknown dedi ki...

kıvırcık biz üstümüze düşeni yaptık sevenleri kavuşturduk :) gerisi sana kalmış..başarılar dikat et kendine..bence bi bayrak yapıştır da yarışı kazanan adamın türk oldugunu anlasınlar :))

Unknown dedi ki...

ben sana demistim di mi bisikletini götür diye :)

amerika macerası şimdi başlıyor!!

Hasan Çağrı dedi ki...

Kavuştun bisikletine... Kendine dikkat et oralarda bisiklet tepesinde...

İbo ya katılıyorum bayrak işini unutma diycem ama İbo ve Muam a soruyorum siz yollasaydınız ya bayrağı :) Çocuk nasıl bulsun orda şimdi?