2 Ocak 2009 Cuma

Times Square de yeni yıl kutlamaları

Raw video: Revelers ring in 2009 in Times Square @ Yahoo! Video

Kutlamalar ile ilgili kısa bir videoyu siteye eklemek istedim. İzlemek için 2009 yazan kutucuğa tıklamanız yeterli. Yeni bir sayfada video çalışmaya başlayacak.

Hoş ben o kutlamaların çok yakınında olmama rağmen, bir sokak ötesinde yalnızca dinleyebildim ve o coşkuyu yaşayanların sevinçlerinin bitip dönüşe geçmelerini bekledim ancak yine de o kalabalığı hissetmek o konfetilerin sokakların arasında yayılmasına şahit olmak da güzeldi.

Yeni yıl iyi başlamadı aslında. -20 derece sıcaklıkta karşıladık yeni yılı. Haliyle pek kimse gelmedi kutlamaya ve kazancı düşük oldu. Hemen dağıldı kalabalık. Ve ben hasta oldum :). Ancak ciddi birşey yok sadece biraz boğaz ağrısı ve hapşırık vardı hepsi o. Şimdilerde geçti bile. Yeniden sokaklara geri döndük bile.

Bu arada okuldan son haberleri vereyim size. Tüm notlar açıklandı. 3 dersin 3 taneside A düştü. Ayrı bir sevinç oldu tabii. Devamınıda getireceğiz inşallah. İkinci dönem şubatta başlıyor. Mayıs 15 e kadar devam edecek. İkinci perdeyi oynuyoruz. Bakalım bu dönemin parası nasıl kazanılacak, ne kadar çalışılacak, neler yaşanacak. Yaşayıp görelim bakalım :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kıvırcık bende bu yıl mezun oluyorum ve aynen senin yaptığın gibi orda kalıp j1 vizesini f1 e dönüştürmek istiyorum.j1 i f1 e çevirirken yaşadıklarını ayrıntılarıyla analtabilrimisin.ayrıca f1 e çevirdikten sonra çalışma şartları nasıl oluştu nasıl para kazanıyosun malum f1 ile öalışmak yasal değil.