24 Ocak 2009 Cumartesi

Yasallık sevinci...

Sevgili dostlar, şu sıralar yani son 15 gündür belki zamanımın çoğunu evde geçirdiğim için sizlere yazacak pek birşey bulamıyorum ancak gelen güzel bir haberi paylaşmak istedim.

Taaa Ekim ayında başvurduğum vize değişikliği talebi sonunda cevap buldu. Yaklaşık 3.5 aylık bir bekleyişten sonra vize değişikliğim kabul edildi. Anlayacağınız resmen yasal olduk artık. Okul bitene kadar F1 vizesi ile buradayım artık.

Bugünlerde ingilizce ye ağırlık verdim iyicene. Anna karenina yı okumaya başladım. Günde 1 sayfa okuyorum ama bu da bir ilerleme sayılır :). Bilmediğim tüm kelimeleri not ediyorum, karşısına ingilizce karşılığını ve bir adet örnek cümle yazıyorum. Faydalı oluyor gibi. Devam edebilirsem güzel olacak.

Ayrıca hergün ingilizce alt yazılı bir film izliyoruz ev halkı olarak. Yeni tvmizde tabii ki :P. Bizim plazma güzel çıktı. HDMI kablomuz olsa daha güzel olacaktı ama nedense ! koymamışlar :) Olsun yine de güzel.

Bu arada kendime ingilizce konuşabileceğim arkadaşlar bulmak için facebooktan arayış içine girdim. Arkadaş bulamasamda bulma çabaları içinde ingilizce konuştuğum için yine kardayım :). Bu arada dün biriyle 3 saat konuştuk ve sonra internetten konuşmak yerine mektup yolunu tercih ettiğini söyledi. Yani anlayacağınız bir mektup arkadaşım var artık :D. İlk kez birilerine mektup yazıp yollayacağım, üstelik ingilizce. Enteresan olacak :) İlk sen başla dedim. Bakalım ne yazacak... :)

Hiç yorum yok: