3 Şubat 2009 Salı

İkinci perde

Evet... Aylaklık dönemi bitti. 1 aylık tatilin sonuna geldik. Okul dün itibari ile başlamış bulunuyor. Koşuşturmaya ilk adım olarak yorumluyorum bunu. Konu olarak biraz daha derinleştik tabii ki. Olay biraz daha bilgisayarın derinliklerine inmeye başladı. Başka bir binada alıyoruz bu sefer dersleri. Bu sefer de psikoloji eğitimin olduğu binaya vermişler :) Mezun olana kadar tüm binaları dolaşacağız herhalde :D

Bu dönemde dersler kolay gibi görünüyor. Sanırım en zoru yarın ki olacak. Çünkü ders Effective, oral communications adında bol bol konuşacağımız, rapor hazırlacağımız sıkıntı dolu bir ders olacak :) Bugün bir defa daha kendimi gereksiz bir olayın içindeymiş gibi hissettim. Ben bu konuları bu dersleri zaten gördüm, bir daha aynı şeyleri görüyorum üzerine de bir dolu para veriyorum diye hissettim... Dönesim geldi yine anlayacağınız...Bilmiyorum bu dönemde böyle geçerse belki önümüzdeki kış bir çılgınlık yapar dönerim...

Ha bu sefer wireless networks dersinde iki tanede Türk var sınıfta :) Bu sevindirici. Organize oluruz artık :) Henüz kendileriyle çok muhabbet edemedim ama haftaya bol bol konuşmayı düşünüyorum.

Yavaş yavaş yine pedicab e başlamayı düşünüyorum. Para suyunu çekmeye başladı yani anlayacağınız :D Ama daha ölmedik dur bakalım :) Mart'ı rahat görürüz yine de. İkinci perde aralanıyor yavaş yavaş. Yeni oyunda bol bol yazacak olaylar olacak emin olabilirsiniz :).

Hiç yorum yok: