24 Şubat 2009 Salı

Şubat'ta geldi geçiyor....

Merhaba dostlar, biliyorum yine unuttu diyorsunuz buraları ancak şu sıralar başka yerlere yazmaktan buraya sıra gelmedi. Tahmin edebileceğiniz üzere bir dolu ödev ile mücadele veriyorum. Bu dönem üstümüze üstümüze gelmeye başladılar. Neyse ki iyi bir zamana denk geldi. Bu sıralar iş çok olmadığından vakit ayırabiliyorum ödevlerime.

Routing & switching dersinde sonunda cihazlara konfigrasyon yapmaya başladık bugün. Bugün mutlu günüm yani :) Bir kaç haftalık sıkıcı teorik detayları geçtik artık. Eee kursun faydasıda ortaya çıktı tabi. Millet daha o ne derken ben 10 dakika da iki lab ödevini bitirdim ve hocaya 2. ödevi göndermek için yer açmamışsınız sitenizde dedim. Millet şaşırdı :)

Ayrıca bu dönem efektif ingilizce konuşma ve yazma dersimiz var. Kadın çatlak sürekli birşeyler verip duruyor. Uğraşıp duruyoruz işte.



Ah bir de şu havalar ısınsa. Bende antrenmanlarıma başlasam. Sonra yarışlara gitsem... Bu arada Nisan ayında Tenessee ye gitme ihtimalim yüksek görünüyor. Daha önce takım arkadaşlarıma bahsettiğim 100 mil yarışına katılmayı düşünüyorum. Dağlarda ormanlarda 100 mil ( yaklaşık 160 km ). Enteresan olacak. Bir forum sitesinde new yorktan oraya gidecek olan bir bisikletli grup yakaladım. Belki onlarla giderim belki yalnız bilmiyorum. Ama her nasıl olursa olsun heyecanlı olacak. Elbette derece yapmayı beklemiyoruz. Önemli olan gezmek tozmak ve tamamlamak.

Bakalım para durumlarımız o zamanlar el verirse başka yarışlarda sırada elbet. Ancak öncelik elbette okul masraflarımızda. Ama umutluyum bakalım 1-2 yarış daha eklemeyi düşünüyorum.



Şubat ayı da geldi geçiyor. Umarım Mart'ta içimiz ısınır ve sıcacık fotoğrafları burda sizlerle paylaşmak nasip olur.

Kendinize iyi bakın...

Kıvırcık.

1 yorum:

cenk sokmen dedi ki...

Kardeşim selamlar.Öncelikle seni nerden bulduğumu anlatayım.Googledan new york pedicab hakkında bilgi almak için araştırma yaptım ve bloglarına rastladım.Tam da bizlerin anlıyacağı dilden güzel güzel anlatmışsın.Ben ve daha önce 2 ay newyorkta bulunmuş bir arkadaşım kısmet olursa nisan ayında new yorka geliyoruz dil eğitimi için.Bu yuzden şimdiden orda yaşayan arkadaşlarla tanışmak istiyoruz.Çünkü gurbette bilmeden etmeden yaşamanın zor olduğunu biliyoruz.Eğer pedicab yapıyorsan belki bizim arkadaşları da tanırsın ömer faruk ilkbahar vardı.Gerçi döndü şimdi.neyse 34cnk34@gmail.com adresine mailini bekliyorum.Kolay gelsin