14 Temmuz 2009 Salı

Ege Aydan ile Broadway'de sohbet

Pazartesi günü yüzümde uzun süren bir gülümseme yaratan bir olay oldu. Okula gitmek üzere garajdan çıkmış yürüyordum. Genelde ya bisikletle giderim okula veya subwayi kullanırım. Ancak bugün erken çıkmıştım ve havada çok güzel olduğundan okula kadar Broadway den yürüyeyim dedim. Times Square'i geçmiş aşağı doğru yürürken yol ortasına konulmuş masalarda oturan bir aile gözüme takıldı. Yaprak dökümü'nden tanıdığımız veya Asmalı konak'tan hatırladığımız Ege Aydan eşi ve oğluyla birlikte oturuyordu...



Selam vermeden geçemedim. Hiç şaşırmadı yanıtladı, sanki daha önceden tanışıyormuşuz gibi nereye böyle dedi. Okula gittiğimi söyledim ve okuldan bahsettim. Sonra New York'tan konuştuk falan derken bir anda sandalyede oturuyorken buldum kendimi. 45 dakika kadar sohbet ettik. 4 Temmuz faaliyetlerinden, müzelere, Türkiye'den bilgisayar oyunlarına kadar konuştuk :) Benim için çok güzel bir 45 dakikaydı. Onların yanından ayrıldıktan sonra yüzüme yerleşen tatlı gülümseme gün boyu gitmedi.

Birlikte bir fotoğraf da çektik ama onların makinesi ile. Hazırlıksız yakalandım :) Blogumun adresini aldılar fotoğrafı göndereceklerini söylediler. Eğer gerçekleşirse bu yazıya seve seve ekleyeceğim.

3 yorum:

Ilhan dedi ki...

Sevgili "Kıvırcık", bizle geçirdiğin 45dk sana olduğu kadar bize de çok keyif verdi. Seni tanımaktan mutlu olduk. Türkiye'ye ancak dün dönebildik. Fotoğraflara daha bakmadık. En kısa zamanda birlikte çektiğimiz fotoyu sana yollarız.

Eylül ayında yeğenlerim New York'a gelecekler, telefon numaranı veriyorum haberin olsun :) Bisikletle en çok yük taşıma rekoru nede olsa sende.

New York günlerinde, bizle karşılaştıktan sonra yüzüne yerleşen gülümsemen hiç kaybolmasın.

Ege - Ipek - Ilhan

Kıvırcık dedi ki...

Benim için bir gülümseme kaynağı olmuştunuz kendimi iyi hissetmeme neden olmuştunuz ve şimdi bu gülümseme ve mutluluk ikiye katlandı çünkü gördüm ki bana değer verip, siteme kadar gelir bir de yorum yazma lütfunda bulunmuşsunuz. Beni çok sevindirdiniz. Sağolun :)

Gelince kesin arasınlar, her türlü konuda yardımcı olmaya çalışırım. Kalacak yer olsun, en ucuz mağazalar olsun, gezilecek yerler olsun her türlü bilgiyi paylaşmaya hazırız.

Dilerim çok güzel bir tatil olmuştur sizler için. Yeniden gelirseniz sizde arayın :) (Tabii o zamana kadar dayanamaz, kaçıp gitmezsem buralardan :D)

mail adresim : verypiskedi@gmail.com fotoğrafı gönderseniz çok sevinirim.

Not: Sevgili İlhan eminim ki o tarihten bu yana bir çok yeni "neyime meseleleri" birikmiştir. Umarım bir gün onları da okumak nasip olur :)

Görüşmek üzere...
Saygılar :)

Adsız dedi ki...

Merhaba benim oğlum da şu anda Amerika da sizin yaptığınız işi yapıyor.Başlayalı bir kaç gün oldu İsmi Özgür Harun Aslan eğer görüp tanışırsanız yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.Çünkü aklım hep onda.Teşekkürler