26 Ekim 2008 Pazar

Heh! bir bu eksikti.

Sevgili dostlar,

Ogrendim ki bizim mahkemeler gene yapacagini yapmis blooger.com u yasaklamis. Dolayisiyla bizim gunlukte gumburtuye gitmis oldu. Biliyorum su anda Turkiye'den kimse bu yaziyi okuyamiyor, aslinda belkide isi bilenler ktunnel ile bu siteye erismiste olabilir :) bilmiyorum ancak en kisa surede bu ise bir care bulacagim ama siteyi baska bir blog sitesine tasiyarak ama bu siteye erismenin bir yolunu bularak.

Eger guzel bir blog sitesi varsa bildiginiz onerin bakalim, degerlendirelim :)

4 yorum:

Cenk Sezgin dedi ki...

Mustafa Sen canını sıkma, K tunnel ile biz takipteyiz...
Allah'ım ne olacak bizim sonumuz interneti kökten yasaklasınlarda kurtulalım hiç değilse yasak der çıkarız işin içinden...
neyse biz seni takibe devam ediyoruz sen yazılarını yazmaya devam et yeter ki :D

Adsız dedi ki...

kıvırcık ama niye yenilemiosun, ben her gün eksiksiz bakıyorum. biz bu yasaklara alıştık, herkes k-v-z tünel, patch falan derken işi çözüo, sen bişe olmamı ş gibi devam et kuzum :)


muam

Adsız dedi ki...

selam mdostum. ta oralarda gurbet ellerde çalışıp okuyorsun. çok imrendm doğrusu. keşke param olsaydı da senin gibi kıymetli gençlere yardım yapıp kendimi rahatlatsaydım. ah şu parasızlığın gözü kör olsun. sana bol bol şans diliyorum. kendine iyi bak. dualarımız seninle olsun. bu arada bloğa daha fazla fotoğraf eklemen lazım. teşekkürler.
Murat ALTUNKAYNAK

Kıvırcık dedi ki...

Çok teşekkür ederim düşünmüş olmanız yeterli. Ancak benim burada asıl başarmak istediğim kimseden yardım almadan bir çok zorluğun üstesinden gelmenin mutluluğunu yaşamak. umarım Allah bu konuda yüzümü güldürür...

( şu sıralar havalar çok iyi olmadığı için fotoğrafmakinemi yanıma almıyorum. Ancak elbette fotoğraflar devam edecek.)