13 Mart 2009 Cuma

10 bin Tık !

Tam 10 bin tıklama... Bu sitenin buralara geleceğini hiç ummazdım aslında. Başlangıçta sadece kendim için, geriye dönüp baktığımda her güzel detayı hatırlamak amacıyla hazırladığım bu site önce yakın arkadaşlarımın uğrak yeri oldu sonra da hiç tanımadığım insanlarla beni tanıştıran bir aracı oldu.

9 ayı geride bıraktığı şu günlerde henüz 1 yaşını doldurmamışken 10 bin tıklamaya ulaştı. Gurur verici. Umarım tıkladığınıza değecek şeyler buluyorsunuzdur sitenin içinde. Mümkün olduğunca burayı yaşatmaya, canlı tutmaya, fotoğraflarla doldurmaya çalışıyorum. Elbette kış döneminde biraz üşüdük ve yavaşladık :) ama havalar ısınıyor. Yakında çok sıcak bölgelerden fotoğraflar ve yazılar görebilirsiniz diyorum :)

Buraya uğrayan, yorum yazan herkese çok teşekkür etmek istiyorum.

İnşallah 20 bininci tık da da görüşürüz :)

Hiç yorum yok: