10 Mart 2009 Salı

Yaprak Dökümü No:2



Eee bir araya gelmek mümkün olduğu gibi bazen yollar ayrılıyor da... Bazen isteyerek bazen istemeden. Hüseyin arkadaşımızdan sonra dün Ömer arkadaşımızıda ülkemize iade ettik.

Onun için süpriz bir karardı bu. Hani size hep bahsettiğim vize süreci var ya dört gözle cevap beklediğimiz... Şans ona gülmedi. Hepimiz onay alırken ona red cevabı geldi. Üstelik okulun hatası yüzünden. J1 vizesi bittikten sonra 1 ay daha başvuru için vakit olduğunu söylemişlerdi. Oysaki bu onların reddetme sebebi oldu.

Ne diyelim hayırlısı olsun. Her işte bir hayır vardır diyorum, kendisine hayatta başarılar diliyorum.

Seninle kaderimiz kısa bir dönem için kesişmiş olsada iyi bir dostluk kazandığımızı düşünüyorum.

Yolun açık olsun Ömer...

Türkiye'de görüşmek üzere :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kanka herşey için sağol.Biliyorsun ben ağustos sonunda ülkeye dönmeyi istiyordum red bahanesi ile mart ayında dönmek zorunda kaldım.
Her ne olursa olsun orda günlerimiz hep güzeldi.Hepimiz için güzel anılar ve deneyimlere vesile oldu, kalanlar için devam ediyor.
Bu resmin aynı kendin içinde çekmek istemiştin ama gelen trenlar görüntünün kaliteli olmasına izin vermemişti (:
Türkiye'de görüşmek dileğiyle (:

ÖMER