15 Mart 2009 Pazar

Ve ilk yolculuk : California !



Uzak yerlerden sıcacık haberlerim olabilir demiştim :). 16-19 Nisan tarihleri arasında Amerika'nın en büyük bisiklet festivallerinden biri olan Sea Otter Classic'e gidiyorum. Fikir bir çok yarış yazısı ile destek verdiğim, bir parçası olduğum www.mtbtr.com adlı dağ bisikleti haber sitesinin kurucularından Alptekin Başkır'dan çıktı aslında. MTBTR'nin şu anda Amerika'daki tek elçisi olduğumdan bu görev bana düştü :)

5 gün boyunca bisiklete dair ne varsa Sea Otter'da göz önünde olacak. Dağ bisikleti yarışları, yol bisikleti yarışları, hızlı-iniş yarışları, bmx ve downhill yarışları ayrıca en son model bisiklet parçalarının gösterileceği bir fuar ziyaretçilerin damağında harika bir tat bırakacak :). Bende elbette en dikkat çeken noktaları, yenilikleri meraklılarına mtbtr.com üzerinden sizlerle paylaşacağım.



Şu anda basın statüsünde olabilmek için başvurumu yaptım ve araştırmalarıma başladım. En önemli aktiviteler, yarışlar ve malzeme tanıtımlarını bir sıraya koymaya çalışıyorum. Okuluma ek olarak bir ödevim daha var yani anlayacağınız :)



Umuyorum güzel olacak :)

Meraklıları şu siteden daha detaylı bilgi alabilirler :

www.seaotterclassic.com

Hiç yorum yok: