29 Mart 2009 Pazar

Ali ile görüşebilir miyim? :)

İnsan yaptığı işlerin sonuçlarının güzelliğini gördüğünde daha mutlu oluyor. Bende şu sıralar bu sitenin farklı amaçlara hizmet ettiğini gördükçe daha da mutlu oluyorum.

Yazın ortasında, Amerika'daki ilk hattımı aldığımda numaramı sizlerle güzel bir illastrasyon ile paylaşmıştım. Altına da eklemiştim istediğiniz zaman arayabilirsiniz diye. O günden bugüne tanıdıklarım hariç kimse aramamıştı :) ancak geçen gün bir ilk oldu ve numarayı gören bir arkadaş bana ulaştı.

Tanışmamız enteresandı. Aslında tanışamadık bile çünkü "Ali ile görüşebilir miyim?" dedi ve bende yanlış oldu galiba diyip yüzüne kapattım :) Daha sonradan yorum olarak Ali sana ulaşamıyorum telefonundan diyince durum anlaşıldı ve geri aradım :)

Vize değişim prosedüründen hayata, hayattan kore filmlerine kadar herşeyden konuştuk :). Bilgilendik, bilgilendirdik. Özetle işe yaradık diyelim. Aynı zamanda bazı eksiklikleri de fark ettik. Meğer hiç bir yere adımı ve e-mail adresimi yazmamışım. Dolayısıyla Ali ile hitap edilmeyi hak ediyorum :). Ama yine de söyleyeyim benim adım Ali değil Mustafa'dır ve e-mail adresim verypiskedi@gmail.com dur :). Yakında bu bilgler için uygun bir yer ayıracağım elbette blogun kıyısında köşesinde bir yerde.

Bakınız nerden nereye geldik. Bu blog sayesinde yeni insanlar tanır oldum. Sık sık ingilizce yazıştığım, konuştuğum birini daha kazandım :) Darısı henüz blogu olmayanların başına :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

her Mustafanin hayatinda ikinci bir isim hikayesi olmali degilmi:) Ben Ali adini cok sevdim, hem hecelemeside kolay:) haklisin iyiki hata yapmisim artik blogunu okuyanlar adini ogrendiler:)cok tesekkurler degerli paylasimin icin,her konuda :)

@sarpergunsal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
@sarpergunsal dedi ki...

Sevgili Mustafa, süper bir blogun var. Selamlar,Sarper

Adsız dedi ki...

ali degil aydan mustafa ya bende ilk adina bakmistim blogunu okudugumda adinla hitap etmek icin fakat goremedim,,oyuzden aydana sen ara bakalim kimdir bu kivircik!!
ewet seninde yazdigin gibi MUSTAFA cok enteresan durumlar bunlar,ama iyiki tanimisiz seni,kendine ii bak KIVIRCIK cok tesekkur ederim verdigin bilgiler icin..

Adsız dedi ki...

himm buarada da ben tunay!! o adsiz olan,,yazma geregi duyuyorum cunku isimlerle ilgili bi sorunumuz var zaten:):):)
see u guys :)

Kıvırcık dedi ki...

Ne demek efendim işe yaradıysak ne ala :) Bende sizleri tanıdığım için mutluyum...

Teşekkür ederim Sarper Abi, inşallah tamamına erdireceğiz bu blogu :)