14 Nisan 2009 Salı

Ah bu ispanyollar :)

5. caddeden aşağı tıngır mıngır iniyorum. Pek fazla insan yok ama yinede şansımızı deniyoruz işte. Tam Disneyland'in önünde taksi arayan iki ispanyol a binmek istermisiniz diye soruyorum ama nafile hayır cevabı alıyorum. 1 metre geçtikten sonra onları kırmızı ışıkta duruyorum.

Arkama kafamı çevirdiğimde biraz kararsız olduklarını fark edince hemen bir daha çağırıyorum. Kız yaklaşıyor yavaş yavaş ve "İspanyolca biliyor musun?" diye soruyor. Hayır cevabı alınca elindeki google map çıktısını uzatıyor direk :D tek kelime konuşmak yok. İspanyollardan para çıkmaz genelde. 3-5 dolara taksiye binmeyi her zaman tercih ederler. Bende o yüzden 15$ dedim binsinler diye. Zaten iş yok..

Neyse atladılar bunlar öyle böyle bir şekilde gittik. Konuşamayınca bari biraz hareket yapalım arabaların arasında falan dedim öyle eğlenerek geldik otellerinin önüne. Adam para verecek :D paraları çıkarttı.

Bozuğun var mı diye sordu. Dedim herhalde elindeki 20 yi verecek benden 5 istiyor. Tip konusunda zaten ümitsiz olduğumdan ispanyollardan öyle bir istek bile doğmadı yani içimde :)

Neyse ben 5 tane birlik uzattım adama o daha 20 yi vermeden. Sanıyorum ki 20 yi verecek :D tuttu bana verdiğim 5 birlikten 3 tanesini geri verdi ve thank you diyip yürümeye başladı :D.

Hobaaa diye çıkıştım durdular tabi hemen :D. Aslında hola diyecektim :D yani ispanyolca hello ya o manada :). Neyse durdular. Adama derdimi anlatana kadar canım çıktı artık konuşmayı bıraktım el işaretleriyle sessiz konuşma moduna girdik. Ben önce kendimi sonra adamı göstererek 5 yapıyorum sonra adamı işaret edip kendimi göstererek 3 yapıyorum sonra avuçlarımı havaya açıp bu ne ya der gibi adama bakıyorum :D

Adam ısrarla anlamamakta diretiyor. Sorun ne der gibi yüzüme bakıyor. Allah'ım sen bana sabır ver ya rabbim diyorum :D. En son adamın elinde vermediği 20 liği görüyorum aha işte bu bu diyorum :D elimdekilerin hepsinin birlik olduğunu gösteriyorum. O zaman kafa şarj etti. 20 yi vermeyi unuttuğunu anladı bizim ki :D "Oooo sorry morry " başladı. İyi bari sorry yi biliyormusun dedim içimden. Neyse 20 yi aldık arada 3 dolarda tip almış olduk bahane ile :D Bu ispanyollarla başımız dertte valla.. :)

Hiç yorum yok: