3 Haziran 2009 Çarşamba

Şimdi reklamlar :)

Önceden böyle sunarlardı reklamları televizyonda :) Bende öyle sunayım dedim. Yazılarımın listelendiği sağ tarafta artık reklamlarım var. Bunlara tıklayarak bana yardımcı olabilirsiniz. Hoş henüz daha başarılı bir para transferi yapmadığımdan işe yarayacak mı gerçek mi bilmiyorum ancak şu anda 3.46 dolar kazanmış görünüyorum :) Eğer işe yarar da birde en çok tıklayanları keşfedebilirsem döndüğümde en büyük hediyeyi ona vereceğim :D

Bugün okulun yaz dönemi kayıdını yaptırdım. 15 Haziran - 23 Temmuz arasında hızlandırılmış olarak iki dersi haftada 4 günden alacağım. 3550 dolar borçlu biriyim şu anda. Bakalım 23 Temmuz'a kadar ödeyebilecek miyiz...

Sağlığımda pek iyi değil şu sıralar. Zamanında Çanakkale-Didim arasında yaptığımız bisiklet turu esnasında İzmir dolaylarında turu yarım bırakmama neden olan dişim yine iş başında. Ortası dolgu ile doldurulmuş olan azı dişim dayanamadı bir taraftan patladı. Bir bölümünü kaybettik yani dişin. 1-2 diğer dişimde de dolgu düşmesi oldu. Burada sağlık hizmetleri baya pahalı. 700-800 dolarlardan bahsediliyor ama bakalım bu sorunu nasıl çözeceğim.

Dişim kırık, bisikletim kırık, cebim delik, işlerim bozuk. Ama yarışıyoruz işte. Sıkıntılar aşağı çekmeye çalışsa da sevenlerin desteği ile çıtayı bir adım daha öteye götürmeye devam ediyorum. Hoş kimse dert sormayı, dinlemeyi sevmiyor herkes kendi derdini anlatmayı, dinlenilmeyi seviyor ama yinede burayı ziyaret edip 1-2 kelime güzel birşeyler yazan insanlar da bana yetiyor.

Aslında buraya yansıttığımdan çok fazla sıkıntı ve problem yaşıyorum. Genelde buraya pastanın en güzel kısımlarını koyuyorum. Çünkü kimse dert dinlemekten sıkıntı dinlemekten hoşlanmıyor. Umut dolu, neşe dolu yazılar insanı daha çok okumaya itiyor.

Her neyse, son durumlar böyle, işlerde pek bir kıpırdanma yok hala. Borçlar da oldu diz boyu :) Sağlıkta su koyvermeye başladı ama Kıvırcık yine de bir kap dondurma kendine hediye edip kıyıda köşede sevinen bir çocuk gibi kendini idare etmeye devam ediyor :)

Yılmak yok. Yola devam...

6 yorum:

Hasan Çağrı dedi ki...

Dişine Rakı koy iyi gelir diycem ama orda Rakı nerdeeee :)

Geçmiş olsun kardeşim kendine dikkat et oralarda gönderdiğimiz vücut bütünlüğü içerisinde gel...

Şaka bir yana çok zaman oldu en son Halil Almanyaya giderken buluşup beraber gitmiştik Kadıköyden...

Faruk dedi ki...

2 sene önce ben de azı dişimin yarısını ve dolgusunu NY'da bıraktım. 1 sene rahat geçiyor fakat sonrasındaki sene diş fırçalarken bile su ısıtman gerekiyor. Ben çektirdim kurtuldum. Sen de Türkiye'ye geldiğinde aldırıverirsin.

Yazdıklarının tamamını okudum. Bu mesajda sitem ettiğin için bir yorum yazayım dedim. 1 hafta sonra tekrar NY'da olucam. Çalışacağım meyve tezgahına beklerim. Diş ağrıtmayan mango yeriz. :)

Kıvırcık dedi ki...

Benim bir ev arkadaşım da meyva işine başladı. Bol bol meyva yiyoruz bir gün de senden yeriz artık :) Daha diş problemini çözemedik bakalım napcaz..

Kıvırcık dedi ki...

Görüşeceğiz inşallah çağrı'cım elbet bitecek bu hikaye :)

Cuneyt Kazokoglu dedi ki...

Mustafa senin sigortan yok mu orada? Ögrenci adama sigorta yapmiyorlar mi ya da sart degil mi? Yoksa cekilir bela degil yani, raki maki gene bulursun New York'ta da hadi bir raki, iki raki, bitmez öyle. Eger simdi disinde sigortan yoksa da bir yolunu bulup saglik sigortasi yaptirmaya bak, sigortasiz yasanmaz, ciddi söylüyorum.

Kendine öncelik sirasi oturt.

1) Saglik
2) Okul
3) Bisiklet

Bisikleti bu kadar geri attigima bakma, canin istemez belki ama düsünki okulu adam gibi bitirirsen kazanacagin parayla Scott Scale garaj düzersin sen ;P O günler de gelecek merak etme.

Gecmis olsun.

B. dedi ki...

Selamlar! Bloglarini okuyup duruyorum, cokta zevk aliyorum. Orada gostermis oldugun caba cok guzel, sakin pes etme. Bende benzer cabayi Missouri eyaletinde gosteriyorum, bende tek geldim U.S'e oyle ugrasip gidiyorum iste.

Umarim hersey yolundadir, kendine iyi bak.