24 Eylül 2008 Çarşamba

Kısa..Kısa

Biliyor musunuz, insan bu işi yaptıkça kadere ve kısmete daha çok inanır oluyor. Çünkü bazen o kadar enteresan olaylar ile karşılaşıyorsunuz ki, şaşırıyorsunuz.

Örneğin hiç sebep yokken içinizden bir anda 47. sokağa dönesiniz gelebiliyor ve sokağın ortasında 15 dakikadır sarı taksi bekleyen ama bulamayan 3 kadın size denk gelebiliyor. Sanki 15 dakikadır sizin oraya ulaşmanızı bekler gibi...

"How much?" sorusu ile karşılaşıp 2 blok öteye 15$ gibi bir fiyat söyleyebiliyorsunuz. Kadınlar sanki onları kazıklıyormuşum gibi bu fiyatı beğenmeyip hemen arkadan gelmekte olan başka bir pedicabciyi çevirip ona da fiyat sorabiliyor. Ancak kadınlar arkadan gelenin beni 47.sokağa girerken gören, peşime takılmak isteyen ev arkadaşım Ömer olduğunu bilmiyor. Tabii ki Ömer durumu anlayıp 25$ fiyat çekiyor ve müşteriler pat diye bana geri gelebiliyor :)

Şaşırtıyor, gerçekten şaşırtıyor hayat beni. Arkamdan gelen başka bir pedicab ci olabilir, onları alıp götürebilirdi, ben o sokağa hiç girmemiş olabilirdim, onları indirdiğim yerde hazır beklemekte olan başka bir müşteriyi almamış olabilirdim...

************************************************************

Bu arada bugün IT project management dersinde bir Türk arkadaşla karşılaştım ve sohbet ettim. Bana bu okulun yani Touro College'ın ÖSYM tarafından kabul gördüğünü söyledi. Ayrıca bu programın bu okulda yeni açıldığını, o yüzden toefl istemediğini ve bu yüzden devlet üniversiteleri yıllık 23 bin dolarken bunun iki yıllığının 18 bin dolar olduğunu, 2-3 yıl sonra bu bölümün duyulacağı ve toefl şartı getirilip fiyatınında iki katına çıkacağını söyledi ve ekledi : " Biz şu anda çok şanslıyız. Burası adeta piyango gibi bize. Hem bilgisayar üzerine özelleştirilmiş bir program okuyoruz, hem denkliği var hem de ucuz..."

*************************************************************

Geçenlerde daha önce afişini gönderdiğim top of the rock a çıkmaya niyetlendim. Ancak aksi gibi hava bulutlandı ve iptal ettim. Havalar burada iyice soğudu. Genelde 20 derecenin altında seyrediyor. Önümüzdeki 3 günde yağışlı görünüyor. Bakalım ne olacak...

Hayat devam ediyor...Tüm hızıyla hemde...

1 yorum:

mow dedi ki...

ya hocam sen gerçekten de çok şanslı bir adammışsın.