26 Eylül 2008 Cuma

Stay connected




Ve işte uzun süredir unuttuğum bir detayı daha affolsun diye şekilli şemalli günlüğüme koyuyorum :). Son günlerde New York'a gelecek olan veya hali hazırda Amerika'da bulunan arkadaşlardan sık sık telefon isteği geliyor. İşte arkadaşlar buyrun telefonum :).

Bu arada bu telefonu yalnızca 25$ a aldığımı belirteyim. En ucuzu buydu valla napalım. Daha ucuzu olsaydı onu alacaktım ama yoktu :D. Ancak yine de fiyatına göre iyi çalışıyor. Renkli ekran, handsfree, poly melody özellikleri var. Anlayacağınız benim eski 3510 u emekli ettik.

Buradaki telefon sistemi inanın Türkiye'den daha kötü. Telefon çekmese dahi telefon çalıyor. Uyanıklar kapsama alanı dışında dedirtmemek için her numarayı yapıyor. Arama yaptığınızda ilk 3 çalma sesi haybeye geliyor. Yani siz çalıyor sanıyorsunuz ama aslında 3. çalmadan sonra karşı taraf aramayı görmeye başlıyor.

Ancak tüm bunların yanında size onlarca ödeme seçeneği sunuyorlar. Ben aylık anlaşmalı olarak aldım. Ayda 51$ vererek 300 dakika her yöne , t-mobile içinde sınırsız kullanıyorum. Eğer ay sonunda ödemezsem hattım askıya alınıyor. Pahalı gibi görünse de fena değil yine de...

Evet arkadaşlar, her saat,her dakika beni arayabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyorum :D. Aaa bir saniye biri arıyor... Alo... :)

Hiç yorum yok: