25 Ağustos 2008 Pazartesi

İşler karıştı...

Dostlarım,

Burada hareketli günler içindeyim. Bugün Ömer'le başka bir üniversiteden master programı hakkında bilgi almaya gittik. Gittik ama nereden bilgi alacağımızı bir türlü bulamadık :D. Ordan oraya o binadan bu binaya geçtik tıkandık kaldık. Derken bir adam halimize acımış olsa gerek "Sanırım kayboldunuz, ben yardımcı olayım?" dedi ve bizi kurtardı :)

Gittik adamın odasına başladım derdimi anlatmaya. Network üzerine uzmanlaşmak istediğimi , başvuru şartlarını öğrenmek istediğimi söyledim. Muhabbet bu şekilde biraz gittikten sonra adam bana hangi ülkeden geldiğimi sordu. "Turkey" dedim. Sonra adımı sordu, "Mustafa" dedim. Ondan sonra demez mi (türkçe) "Eee madem adın mustafa niye Türkçe konuşmuyorsun?" dedi :D. Biz tabi şoklarda. Adam türk çıktı. Şansa bak ki beni programa kabul edecek başvuruyu alacak kişi de oymuş :). Ortalamamın 2.93 olduğunu şart olarak 3 ön gördüğüklerini söylediğimde hallederiz cevabı alınca ödeme konusuna geldik.

Burada ücretler ders başına ödeniyor. Kredi başına 550$ ücreti var. Masterı tamamlamam için 33 kredilik ders almam gerekiyor. Bunun yanında 9 kredi de alttan ders olarak alacağım sanırım bilgisayar okumadığım için. Dolayısıyla ıvırı zıvırı dahil şu anda 23 bin dolar borçlu biri olarak karşınızda duruyorum. 2 ayda kazandığım para gittiği gibi üzerine de bir çok yükün altına girdim.

Şu anda hala başvuru aşamasını tamamlayabilmiş değilim. Kocaeli'nden transkript ve bazı sertifikaların hemen gelmesi gerekiyor. Umarım Allah hakkımda hayırlısını gösterir benim için. Bundan sonra daha zor günler olacak gibi görünüyor. Şaka maka burada kalıyorum galiba. Şimdiden ülkemi,insanlarımı,dostlarımı çok özledim aslında. Bir yanım orada bir yanım burada. Yorumlarını düşüncelerinizi benden eksik etmeyin dostlarım. Sizler yazdıkça daha güçlü ve sabırlı hissediyorum kendimi. Umarım bu vaziyetin altından da başarıyla kalkmak nasip olur. Kısmet...

3 yorum:

Hasan Çağrı dedi ki...

Kıvırcık kardeşim hayırlı olsun, gerçekten çok sevindim... Bu kadar uğraşmanın sonunda Allah yardımcın olacaktır bu zorluklarıda atlacaksındırda.

Bakalım Okul bitince belki bende gelirim yanına oralardan bir arkadaşın daha olur....

Ama gerçekten özleyeceğizseni buralarda...

Adsız dedi ki...

ama biz zaten çok özledik seni!!!
bi mola verirsin artık. madem dolar içinde yüzüosun bi hafta türkiyeye kaç bari arada
1-2 sene sensiz olamayız biz.

Unknown dedi ki...

Çok iyi yapmışsın Mustafa... Allah yardım ediyor demek ki... Okula başvurun, yardım edecek kişilerin Türk çıkması. Oradan mutlaka bir diploma alıp gelmelisin. Burada çok meraklısı var o diplomanın. Tabi insanlar diplomadan çok muhtemelen senin orada kazanacağın tecrübeye o itibarı veriyorlar. Hayırlı olsun. İyi çalış bisiklet üzerinde fazla haytalık etme oralarda... Yolun açık olsun. Çok sevindim.