11 Ağustos 2008 Pazartesi

My name is Christobal :)

Dün gece Jonas Brothers'ın konseri vardı Madison Square Garden'da. Tabii biz içeriyle değilde daha çok dışarısı ile ilgilendik :D. Kapının önünde içerideki güzellikten bir haber müşteri bekledik.

Millet akın akın çıkmaya başladı herkes "bike taxi, bike taxi" diye çığırmaya başladı. Ruslardan fırsat bulup nasıl müşteri alacağım diye düşünürken bir ufaklık atladı bisiklete, ardından da annesi. 28. sokak park ave. de bir otele götürdüm onları. Sonrasında tabii ki 2. seferi yapmak üzere tam gaz geri döndüm mekana. 4 çılgın genç beni çevirdi ve doluştular pedicabime :)



Ekip çok çılgındı. Yol boyunca yoldakilere laf attılar. Ellerindeki "I love you Kevin" pankartını cümle aleme göstermeye çalıştılar. Tüm bunların üzerine bir de benim arabaların arasındaki sürüşüm ve sağa sola savuruşlarım eklenince New York city çığlıklarla ayağa kalktı.

Bir ara erkek eleman adımı sordu. "Mustafa" dedim. Anlamadı tekrarladım. Anlamamakta direndiler ve sağır duymaz uydururmuş ayağına yol boyunca bana Christobal diyip durdular :D. "Christobal you are the man...", "Christobal, what are you doing, there is a car over there, oh my god..."



Elemanları zar zor Grand Central Station'a trene yetiştirdim. Treni kaçırmak üzere olmalarına rağmen bir toplu fotoğraf almadan bırakmadım elemanları tabii ki :).E-mail adresinizi verin fotoğrafları yollayayım akşam desem de "I love you chistobal,bye bye " diyerek koşa koşa istasyona gidip uzaklaştılar :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selamlarrrr.bugün bloguna rastladım yarış bisikletleriyle ilgili sörfümü yaparken.bi arkadaşım da aynen senin gibi bu yaz newyorkda pedicap kullanıp para kazanmak için gitmişti ancak iş ona ağır geldi ve istediği parayı kazanamayınca geri döndü.açıkçası bu benim de wat için şevkimi kırmıştı ama burdaki yazıları okuyunca tekrar ümidim yeşerdi.sana orda kolay gelsin blogunu da bunda sonra takip edecem arkadaşa da tavsiye ettim ama ben newyorku çoktan unuttum dedi :) neyse bol kazançlar iyi eğlenceler...

nightblazer dedi ki...

slm kuzen işler iyi gidiyordur umarım christobal ismide sana yakışmış walla olm nerde sapıtıklar var seni buluyor bak türkiye de olmamana rağmen hala mıtlatıs gibisin hala neyse kuzen sana kolay gelsin ve iyi eğlenceler ve bol kazançlar k.i.b

ümit