18 Ağustos 2008 Pazartesi

Subway denemeleri

Burada en sıkıntılı anlarımın geçtiği yer metro istasyonları. Özellikle yer altı istasyonları tam bir felaket. Havalandırma sıfır. Saunadaymışcasına yanıp tutuşuyorsunuz içeride. Hani kazara 1 gün içeride kalıverseniz su kaybından ölürsünüz. Nasıl olur da bu durumu görmezden gelirler hala anlamıyorum.

Bu sıkıntılı anlarda benim yaptığım yegane şey fotoğraf makinesine sarılmak. Makineyi artık iyiden iyiye öğrenmeye başladım. İş dönüşlerinde metro istasyonunda bir çok ayar deniyerek güzel pozlar yakalamaya başladım. Bunlardan bir kaç tanesini sizlerle paylaşayım istedim. Buyrun bakalım beğenecekmisiniz :)



Burası açık hava duraklarından 62. sokak durağı. Fotoğrafta sanki ayaklarımız yere basıyor gibi görünebilir ama aslında havadayız :). Adamlar otoyol boyunca demir bloklar koyup metroyu otoyolun üzerine inşaa etmişler. Altından da araba trafiği akıyor.



62. Sokaktan başka bir görüntü daha.Faruk, Ömer ve Bekir.



Ve 7. cadde manyakları. Sauna olarak bahsettiğim yer burası işte. Nem ve rutubete boyalar da dayanamamış. Umarım yakında biz de burda sararıp solmayız :)



Ekip tam bir çılgın gördüğünüz üzere. Bıraksalar New York'un altını üstüne getiririz animallah da yazık şimdi amerikalılara :)



Ve işte düşünceli Enes. Kim bilir kafasında neler kuruyor. Hangi şirketi alıp hangisini batırıyor. Enes burada kalmaya kararlı. Sürekli iş planları yapıp burada tutunmaya çalışıyor. Bir mainstreet bisiklet aldı kendine. Yemek işine girmeyi düşünüyor. Hadi bakalım hayırlısı...

Hiç yorum yok: