6 Temmuz 2008 Pazar

06 Temmuz 2008

Oleyy! Dün yep yeni bir mainstreet bisiklet sahibi oldum :). Bilmeyenler için söyleyelim mainstreet bike taxi olayındaki en kaliteli bisiklet oluyor. Bu güne kadar hep idareten başka bisikletler kullanmıştım ama artık bana ayrılmış bir bisiklet var.

Bisiklet gerçekten çok iyi akıyor. Gıcır gıcır olmasının etkisi büyük tabi :). Yolda görenler şaşırıyor çünkü kiralık yeni,sıfır bir pedicab bulmak piyasada şu an imkansız.

Yeni bisikletim uğurlu geldi de diyebilirim. İlk kez güzel bir cumartesi günü geçirdim. Günün sonunda cebimde 250$ vardı. Bugün acayip zevkli geçti. Sırf zevk olsun diye 2 pedicab 4 çocuğu 10$ a times square de eğlendirdik. Birbirimizin üzerine kırar gibi yaptık. Bisikleti sağ sola savurduk çılgına döndüler :). Bugün ayrıca Milanda adında Boston'da yaşayan bir kadın aldım taksime. Kadın tam bir çılgın. Süper muhabbet ettik. Tutturdu New York'da deve taksi işine gircez senle . Vaz geçirene kadar canım çıktı :). Hey Allah'ım :D.

Çok enteresan olaylarda oluyor. Kısmet denilen şey var ya çok acayip birşey. Bugün donut a milk shake almaya ta central park ın oraya çıktık. Donkin in milk shake satmadığını görünce afalladık ama tam çıkarken taksi lazım bana 40$ a götür diyen müşteriyi de kaptık. Neye niyet neye kısmet... :D

Bugün için başka enteresan bir not da Times'ın ortasında aval aval gezen bir hong kong luydu. Çocuk beni dururdu ve yalnızca 5$ ı olduğunu söyledi ve taaa 15 blok ötedeki otele yetişmesi gerektiğini söyledi. Çocuğun konuşmasından bir sorunu olduğu belliydi. Bir müddet düşündüm. Burası çok uzak bu paraya seni götüremem dedim. Ama Please! diyince dayanamadım atla dedim. 15 blok ötedeki otele 5$ gibi komik bir paraya götürdüm çocuğu. Çocuğu sokağın köşesinde indirdim ve oteli elimle işaret ettim. Çocuk indi.Ama otel yerine ilk bulduğu kapıdan içeri girdi. Girdiği yerde bar :). Bardan çıkarttım çocuğu otele soktum. Çocuk harbiden burnunun önünü fark etmeyecek kadar hastaydı. Bilmiyorum. Onu orda öylece bırakmayı içim el vermedi. Aldım işte. Nasıl olsa gücümüz yerinde :)...

İşi kaptıkça daha günler daha zevkli geçiyor ama gerçekten çok yoğun çalışıyoruz. Tırnak kesmeye bile vakit bulamıyorum. Henüz daha New York'un tadını çıkarabilmiş değilim yani anlayacağınız. Pazartesi günü kendime off vermeyi düşünüyorum. Bakalım o gün güzel şeyler olabilir :D.

Hiç yorum yok: