22 Temmuz 2008 Salı

Troy




Ne yesek, ne yesek diye düşünürken şu sıralar hep kendimizi troy'da buluyoruz. Troy New York'ta bulunan türklerin işlettiği bir lokanta. Menü krallar gibi. Adana, urfa, kuru fasulye, türlü, patlıcan gibi yemekleri bulabiliyorsunuz. Yalnız biraz tuzlu geliyor o ayrı :)

Madem yazmaya başladık bugünden de bahsedelim biraz.

Bugün, üniversiteden ev arkadaşım Ercan ve Amerika pedicab kardeşiliği ekibi ( yani buradaki ev arkadaşlarım :)) birlikte gezmeye çıktık. Buranın en büyük mağzalarından Macy's i gezmeye kalktık. Yeri geldi içeride kaybolduk :D. Yeri geldi %75 e varan indirimlerden faydalandık. Ancak bizimkilerin pili çabuk bitti oradan benim yeni makine için çanta + 8gb sd kart + uv filtre + polorize filtre almak için b&H adında harika bir dijital aleme giriş yaptık. Tüm bunlar bana 120$ a mal oldu. Kazanıyoruz ama harcamalarda bir yandan devam ediyor :)

Akşam George Michael'ın konseri olduğunu haber almıştım. Aslında bugünü tamamen gezmeye ayıracaktım ama bu konser kaçmazdı. Akşam çalışmaya karar verdim. Shereton ve Broadway'den bir double üzerinde konserden de bir Grand Central ve Times Square alınca bugün harcadığımı tekrar yerine koyup üzerine de yemek yiyebildim :)

Keşke her gün konser olsa ya :D. İzleyemesek bile, o atmosferi yaşayamasak bile bir şekilde yüzümüzü güldürüyor işte :)

3 yorum:

Cenk Sezgin dedi ki...

Merhaba Mustafa,
Yeni bir şehirde yepyeni maceraların ile bizleri de peşinden sürüklüyorsun. gittiğinden beri sana ulaşamıyordum ama dün facebooktaki iletinde sonunda blogun adresini gördüm :D Kıvırcığa yakışır dedim :D
yazılarının tamamını okudum, yazacaklarını da inş okuyacam. Sen orda maceralar yaşadıkça ben burda heyecan yaşıyorum. oraların tadını çıkar ve unutulmıcak anılar yaşa ki geldiğinde Can Mustafa'ya anlatıcak anıların olsun...
inş işlerin yolunda gider..
tanıdık herkese selamlar,
Selam,Sevgi ve Dua ile
Cenk M. Sezgin

Kıvırcık dedi ki...

Merhaba sevgili dostum Cenk,

Günleri dolu dolu geçirmeye çalışıyorum, hergün yeni bir gün yeni bir hikaye aslında. Bunları burada paylaşmak çok güzel, sizlerin yorumunu okumak daha da güzel.

Umarım döner dönmez görüşme imkanımız olur. Görüşmek üzere. Adaşımı benim içinde mıncıklayın :)

Adsız dedi ki...

ercanny
guzel gundu valla, daha gezerdik belki ama arkadaslar su koyverdi, mustafaysa yeinde zipliyo hadi hadi bi kac blok daha yuruyelim, metroya binmeyelim:)))
bu arada kim o indirimlerden yararlanan ucuzcu;)