14 Temmuz 2008 Pazartesi

Biraz da harcayalım dedik...

Birazda harcayalım dedik ama harcayamadık anasını satim. Bi Iphone 2 alalım dedik içimizde kaldı.

Son iki gündür Iphone 2 için çalışıyordum. Elimde 440$ vardı ve üstünü tamamlayıp iphone alacaktım. Cuma günü koca bir sıfır çektikten sonra akşam eve erken döndüm cumartesi daha çok çalşıp eksiği kapatmak istedim.

Cumartesi günü şanssızlığı kırar gibi olduk. Güne çok iyi başladım. Sabah 11.30 da çıktım American Girls den 3 kişi aldım. Daha sonra Empire States'e indim ve müşteri beklemeye başladım. Beklerken iki Amerikalı yanaştı ve sıfıra Soho nun ötesine feribota gitmek istediğini kaça götüreceğimi sordu. Bu bir pedicabci için yapılabilecek en uzun mesafeydi. 33 blok + bilmem kaç sokak...

Geleceklerini hiç sanmadığımdan 50$ dedim. Aa dedi çok iyi, pat atladlar :D. 45 dakika cıvarı birşey de indirdim bunları denize. Kadın çok eğlendi. Bisikleti sağ sol yaptırdıkça trafiğin arasından yılan gibi sıyrıldıkça uu vov diye bağırıyordu. Bıraktığım yerde çok memnun kaldıklarını yarım saatlik bir işleri olduğunu ondan sonra tekrar geri döneceklerini, beklememi ve aynı fiyata dönmek istediklerini söylediler. Bende eyvallah dedim :). Birşeyler yedim ve tekrar aldım onları geri getirdim.

Öğle vakitlerinde saat 2-3 gibi 150$ ı geçmiştim. Iphone nun parasını tamamlamaya çok az kalmıştı artık. 1-2 kısa sürüş yaptıktan sonra 205 i bulmuştum. Aklımda hemen gidip telefonu almak vardı ama aceleye gerek yok yarın hallederim dedim.

İşe devam ettim. Gece boyunca da çalışmaya devam ettim. Saat 9 cıvarında iki tane kadını gene soho ya indirdim. Kadınlar tutturdu biz küba restorant a gideceğiz. Ben bilmem valla dedim küba restorant falan biliyorsan gidelim. Ben de bilmiyorum. Eee dedim napcaz. Bunu en iyi googlemaps bilir dedi açtı telefonu kadın şak diye yerini gösterdi :D. 40 blok kadar gittik ama sonunda buldum.

İşler yolundaydı ta ki dönüş başlayana kadar. Sohonun karışık yollarında bir kayboldum ki sormayın. Soho da sokak numaraları ve düzen kayboluyor yerine sokak isimleri ve karmaşık düzen sokaklar geliyor. Ayrıca bu bölge bar ve restorantların yoğun olduğu bir bölge yani çok sayısa sarhoşa ve çılgına rastlamak mümkün.

Dön dolan dur bi baktım Manhattan Bridge e gelmişim. Yuh dedim ya nasıl geldim buraya. Kuzeyi güneyi karıştırdım gece gece hey Allah'ım. Neyse sonra zar zor döndüm ama ancak 11 de Times'a geri dönebildim.

Dün kü bisiklet performansım inanılmaz derecede iyiydi. Kaç müşteri ibnerse binsin hayvan gibi ibniyordum. 2 kere soho yapmama rağmen hala tam gaz gidiyordum. Lakin durmam gerektiğini düşündüm abartmanın alemi yoktu. Pizzacıya girdim. Aldım pizzamı bisikletin arka koltuğuna oturdum ve yemeye başladım. Dostlar adamı pizza yerken bile rahat bırakmıyorlar. 4 kişi geldi biz şimdi pizza yicez sakın bir yere kaybolma çıkıca bizi götüreceksin otele... Eyvallah :)

Son olarak onları da Shereton Hilton'a bıraktıktan sonra 12 gibi işi bıraktım. Gün şimdiye kadar kazandığımın max. yani 285$ ile bitti. Kötü giden haftanın üzerine ilaç gibi geldi.

Ertesi gün hemen Apple store a koştum telefonu almak için. Sıraya girmeden önce bir danışayım sorayım dedim, anlaşmasız almak mümkün mü diye. Çünkü internette okuduğuma göre anlaşmasız 599$ a satılacaktı. Adam demez mi anlaşmasız imkansız satmıyoruz telefonu. At&t store lar anlaşmasız satacak onlara sorman lazım dedi. Tekrar dükkana döndüm googlemaps den at&t store buldum gittim ilk adresin yerişnde yeller esiyor, ikinciye gittim heyecanla girdim kapıdan sordum, adam demez mi bizde anlaşmasız katiyen satmıyoruz o senin dediğin olay 4 ay sonra olacak :( ancak 4 ay sonra 599 dan vermeye başlayacağız...

Böylece Iphone olayı yalan oldu. Uğraştık baya ama olmadı :D. Artık vodafone türkiye ye getirince ondan alırız. Şimdi ise gözümü dijital fotoğraf makinesine çevirdim. Dünden beri araştırıyorum. Bir türlü karar veremiyorum. Pentax k20d mi alcam, d80 mi alsam, yoksa bu kadar paraya gerek yok diyip d60 mı alsam bir türlü karar veremedim. Çok para harcamak istemiyorum bir yandan ama bir yandan da kalitelisi olsun istiyorum. Bakalım ne olacak. Ama hangisi olursa olsun yakında burda güzel fotolar göreceksiniz :D .

Hoşçakalın.

1 yorum:

Hasan Çağrı dedi ki...

abi nasıl öğrendin bukadar çabuk yolları yerleri ya... Ben hiç kolay öğrenemiyorum... Çıldırırdım herhalde...