4 Temmuz 2008 Cuma

Çalışmaya devam...

Birazda işten bahsedeyim. İş benim için saat 3-4 gibi başlıyor. Çünkü ancak kalıp kendime gelebiliyorum :D. 4 gibi çıktım mı artık gece 1 e kadar durmak yok. Pedalla babam pedalla...

Günlük ortalama 8-9 saat bisiklete biniyorum.Kaç kilometre yapıyon diye sormayın çünkü hız sensörünü evde unutmuşum :D ( bir şeyi de unutmasam şaşardım zaten ). Günde 1 galon su tüketiyorum. Aralarda gatorade alıyorum. Sabahları bazen protein tozumdan içiyorum.

Valla işimdeki bir hafta geride kaldı ve ne yalan söyliyim ayaklarım sızlıyor :). Henüz sakatlık sonrası gelen hamlığı atamadık galiba. Neyseki dizlik o kadar iyi geldi ki o kadar uzun sürmeme rağmen sorunsuz idare ediyor beni. Bazen öyle uykum geliyor ki bisiklet üzerine gidona kafayı koyup uyusam mı diyorum, bazen de öyle canavar gibi kullanıyorum ki binenler oha diyor.

Son iki gündür iki pedicabci bana kafa tutabileceğini sanıp ağzının payını alıyor. Gerçi güzel oluyor müşteriler çok zevk alıyorlar, hele önde bitirince coşuyorlar :D

İş esnasında çok güzel olaylar oluyor ama şimdi bunları uzun uzadıya yazamayacağım dostlarım :D. çünkü uykum geldi :D. Fırsat buldukça onları da paylaşacağım.

Şİmdilik işler yolunda günlük 100-150$ arası ite kaka çıkartabiliyorum. Umarım Allah devamını getirir ve buradaki günlerim daha da güzelleşir. Benim için dua edin :). İyi geceler.

Hiç yorum yok: