16 Temmuz 2008 Çarşamba

Nihayet...

Biliyor musunuz küçükken annemle pazara gittiğimizde alış veriş yaparken pazarcının cebinden bir tomar para çıkarıp bize para üstü vermesini hayranlıkla izlerdim. Nasıl olabilirdi bir insanın bu kadar parası?

Büyük bir ustalıkla ve son derece karizma hareketler ile verirdi bize para üstünü. O zamanlar düşünürdüm. Benimde bir tomar param olur mu acaba bir gün? Saymanın 3-5 dakika süreceği kadar çok para...

Dün son 4 günde kazandıklarımı sayarken bu anım aklıma geldi. Artık anlamışsınızdır herhalde :D. Dün ufak çaplı bir vole vurdum. Salı salı, hafta içi olmasına rağmen all star baseball maçının new york da yapılacak olması en çok biz pedicabcilere yaradı sanırım :D. Dün tüm pedicabcilerin yüzü gülüyordu.

Sabahın erken saatlerinde çıktım yola. Baktım ki kızılca kıyamet, karınca yuvası gibi insanlar akın akın ortalıkta. Apple store un orda trafik tıkanmış 6. cadde all star etkinlikleri için kapatılmış ve herkes taksi arıyor :D. Saat 11.30 dan gece 12 ye kadar yemek molası ve grand central station da ufak bir uyuya kalma dışında :D tam gün biisklet sürdüm. Bir müşteri aldığımda tam gaz hedefe uçuyor ve bir başkasını almak üzere yeniden piyasaya dönüyordum.

Akşam da Madison Square Garden da bir konser olduğu haberi geldi kuşlar tarafından. Konser 11 de dağılacaktı. Kimin konseri olduğunu dahi bilmediğim bu olaydan 4 ride aldım. Yarışcı olmanın avantajı burada ortaya çıkıyor. Müşteriyi aldıktan sonra müthiş bir hızda hedefe koşup yeniden daha hızlı bir şekilde karınca yuvasını andıran , yüzlerce insanın dakikalarca kapıdan çıktığı mekana gayet rahat bir şekilde dönebiliyorsunuz...

Dün kaç ride aldım valla sayısını hiç bilmiyorum. Ancak gün sonunda 335$ gibi bir sonuç ortaya çıktı ve yeni bir rekor olarak günlüğümde yerini aldı. Bonus gibi birşeydi adeta. Normal bir salı günü bu kadar iş yapmak çok zor.

Eee hep kazanacak değiliz ya biraz da harcayalım dedik :D. Para geldi ama gitmesini de bildi. Cumartesi kazandığımın üzerine bunu koyup eksiği de tamamlayınca 3-4 yıldır hep aklımda olan bir hayalim gerçekleşmiş oldu. Artık bir nikon d80 sahibiyim :).

Dün paralarla oynarken bugün 5$ ile eve döndüm :D. O kadar ki makineye sd kart almaya para kalmadı. Gönül isterdi ki bu haberi verirken bir de fotoğraf yollayayım ama olmadı :D. Ancak emin olunuz ki bundan sonra fotoğraf fotoğraf üzerine gelecek...

Bugün çalışamadım çünkü dünün yorgunluğunun üzerine bir de boğaz ağrısı çıktı başıma. Sabah kalktığımda sesim yoktu. Şimdi biraz daha iyiyim ama az daha dinlenmeye ihtiyacım var. Artık yarına hazır olmaya çalışacağız.

Şimdi kıçı yaymış oturuyorum :D. Arada yine yazarım. Beni takip edin anacım :).

3 yorum:

Cuneyt Kazokoglu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Cuneyt Kazokoglu dedi ki...

Süpersin Mustafa, hayirli olsun güle güle kullan. IPhone almadigina hakikaten degmis yani.

Bundan sonra yarislardan artik sakir sakir fotograf bekliyoruz :D

Cok sevgiler!
Cüneyt

Adsız dedi ki...

MUSTİ . OKUDUĞUMA GÖRE HERŞEY YOLUNDA GİDİYOR. SEN İŞİNİ BİLİRSİN.
KENDİNE İYİ BAK. BOL BAHŞİŞLER.. :)