9 Temmuz 2008 Çarşamba

Doğum günüm...

İnsan doğum gününde hiç doğmamış olmayı diler mi? ya da bugünün hiç yaşanmamış olmasını dilemeyi?

sabah kalktığımda bugünün en güzel günlerimden biri olmasını diledim. Güzel bir gün geçirmek istedim ama böyle olacağı varmış.

Sabah garaja gittiğimde bisikletimin üzerinden ışığımın çalındığını gördüm. Kabahat benim. akşam çıkarken nasıl olsa sabah geleceğiz diye üzerinde bırakmıştım, sabah gelince kuş olup uçtuğunu gördüm. Üzüldüm...

Neyse çıktık işe.Yağmur bir yağıyor bir duruyor. Heyecan verici. Şimdi çok iş olur diyorum. O mağzadan öbürüne koşturuyorum yolcu kapmak için. Empire states binasının önünde konuşlanıyorum. Bir müşteriyi alıp Times Square e götürüyorum ve hemen geri geliyorum. Yağmur yağmaya başladı mı millet ya kaçacak delik arıyor ya da taksiye biniyor.

Empire states' e geri döndüğümde baktım ki kimse yok hemen Macy's e kayayım dedim. Köşeyi döndüm biraz gittim ki BOOOOMM bomba patladı sanki anasını satayım. Herkes korktu. Oysa patlayan yalnızca benim dış lastiğim di :). Ben olayı anladım tabi çektim kenara oturdum.

Burada aklıma ne gelirse başıma o geliyor dostlar. Bugün sabah çıkarken lastik patlarsa napacam diye yanıma pompa ve lastik aldım. Ama öyle bir durum oldu ki dış lastik yarıldı. Hiç birşey yapamadım. ikinci lastiği taktım benzincide şişirdim iki adım sonra gene boooom...

Yürü...yürü...yürü...

22 blok yürüdüm...

Geldiğimde sinirli ve üzgündüm. O halde iki tane sağlam iç lastiği takarken patlattım. Sonra yeniden işe çıktım. Bugün daha iyi olmalı daha güzel geçmeliydi çünkü böyle bitemezdi. Çıkar çıkmaz bir müşteri aldım, sonra bir tane daha her halde kader yüzüme gülmeye başladı diye geçirdim içimden. ama tabi öyle olmadı. Sabah çalınan ışığım yüzünden polis tarafından çevrildim ve New York'daki ilk ticketımı almış bulunuyorum. 60$ içeri girdik yani anlayacağınız. Güzel bir doğum günü hediyesi oldu benim için. Hani benim hediyem diyim duruyordum aldım işte sonunda hediyemi :).

Bu hediyeden sonra günün anlam ve önemi iyice belli olduğundan artık zorlamanın bir manası olmadığını düşündüğümden garaja dönmeye ve eve gitmeye karar verdim.Belki devam etsem artık bir araba mı çarpardı, bi yayaya mı gömerdim ,yoksa ticket üzerine ticket mı yerdim bilmiyorum.

Sevgili takıkm arkadaşım Muammer demişsin ya yabancı memlekette bir doğum günü kutladın hiç unutmazsın. Evet sahiden unutmayacağım bu günü :)

İşte New York da bir doğum günü böyle geçti. Güzel günler aktardım hep size bu güne kadar ama güzel günlerin yanında kötüleri de oluyor elbet.

Yeni güzel anılarla yeniden buluşmak dileğiyle, doğum günümü kutlayan tüm arkadaşlara sevgilerimle.

Kıvırcık.

8 yorum:

nightblazer dedi ki...

nice yıllara kuzen olanlara üzüldüm ama boşver takma kafana canını üzmeye deymez gül ve geç derim senin yerinde olsam bu arada halanında nice yıllara diyor halanda takmasın diyor boşver iyi yapmışın eve gittiğin bu arada sana ulaşabileceğimiz bir cep tel. varsa verebilirmisin kardeşim
kuzen Ümİt

Unknown dedi ki...

walla unutulmayacak bir doğum günü yaşamışsın mustafacım, nediyim nice senelere :)

ercanny dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ercanny dedi ki...

Big apple'in guzel yanlarini gormustuk;filmlerdeki gibi sadece sekerli degilmis, biraz tuzlu da olabiliyormus,simdi isirinca icindeki kurtlari gormeye basladik...
dogum gunun kutlu olsun;)

Kıvırcık dedi ki...

Valla doğru dedin ercan. Doğum günümü kutlayan tüm arkadaşlara teşekkür :)

crazydlk dedi ki...

slm kıvırcıkk! umarım hayatın ıı gıdıodur okuduuma gore fena dııl. :) hadı hadı gelde anımasyona dewam edelım :) gecmiş dogum gunun kutlu olsun. bılıosun her zaman nete gıremıorum o yuzden gec kutluorum. k.i.b bye

Adsız dedi ki...

Efsanevi Doğum Günü olmuş Mustafa..Benimkide bunun gibiydi..Muammer'e katılıyorum. :)

Adsız dedi ki...

kardeşimm doğumgünün kutlu olsunn